ستاره تو

میدونی؟
گاهی آسمون پر از ستاره است.
ولی یه ستاره میون اون ستاره ها بزرگتر و قشنگترو درخشانتره
اون ستاره ی:"تو"ی
من اسمشو گذاشتم "تو"ا
میدونی:؟
وقتی با ستاره تو حرف میزنم....
وقتی بهش خیره میشم یا بهش چشمک میزنم
همیشه ازم یه چیزی می پرسه.
میگه:دوستم داری؟ منم میگم,دوستت دارم
ولی دیشب از من یک سوال دیگه پرسید.
گفت:تو چرا هیچ وقت از من نمی پرسی  که دوستت داری؟
منم ازش پرسیدم : تو چی؟ دوستم داری؟
میدونی چی گفت؟گفت: قلبتو بده !گفتم چه جوری؟
گفت : چشاتو ببند،یه نفس عمیق بکش و خودتو رها کن
قلبت پرداز میکنه و خودش میاد پیشم.
منم همون کاری رو کردم که ستاره گفت.
ستاره قلبمو گرفت و روش یه چیزی نوشت و بعد پسش داد.
میدونی چی نوشته بود؟
نوشته بود: دوستت دارم
نوشته ستارهء "تو" رو قلبم موند . هنوزم هست.تاآخرم می مونه
چرا؟ چون بهم گفت: حقیقت هیچ وقت نابود نمیشه
چون چیزی است که "باید"وجود داشته باشه
 
ممنون که خواندین